Προϊόντα για χρήση iphone (1)

Εφαρμογή - Διαχείριση χρόνου σε smartphone για περιπλανώμενους εργαζόμενους

Εφαρμογή - Διαχείριση χρόνου σε smartphone για περιπλανώμενους εργαζόμενους

Kelio Intranet Mobile: Η διαχείριση της κινητικότητας μέσω smartphone - Με την εφαρμογή Kelio Intranet Mobile, η διαχείριση του χρόνου μέσω smartphone είναι δυνατή για τους περιπλανώμενους. Τα πλεονεκτήματα: Χάρη στη γεωεντοπισμό, γνωρίζετε ακριβώς πού έχει γίνει η σήμανση / καταγραφή. Η Kelio Intranet Mobile είναι μια συμπληρωματική εφαρμογή στο λογισμικό διαχείρισης χρόνου Kelio που επιτρέπει τη διαχείριση του χρόνου εργασίας σε κατάσταση κινητικότητας. Η εφαρμογή είναι πιστοποιημένη για Android®, BlackBerry® και Apple®. Λογισμικό Kelio Mobile για τους υπαλλήλους Αυτή η εφαρμογή διαχείρισης του χρόνου εργασίας μέσω smartphone επιτρέπει κυρίως στους υπαλλήλους σε κατάσταση κινητικότητας να: Δηλώνουν τον χρόνο εργασίας τους για την καταγραφή και την πληρωμή των ωρών που έχουν εργαστεί. Αναφέρουν τις δραστηριότητές τους για την παρακολούθηση των ολοκληρωμένων εργασιών. Δηλώνουν τα κέντρα κόστους τους (υπηρεσία, λογαριασμός, πελάτης...) για λογιστική κατανομή. Υποβάλλουν αιτήματα απουσιών και αδειών. Ο διευθυντής λαμβάνει την αίτηση σε πραγματικό χρόνο και μπορεί να την εγκρίνει με ένα κλικ. Να ελέγχουν τον χρόνο τους.